onsdag 6 december 2006

6/12/06















Idag fortsatte jag med mina försök att faktiskt åstakomma någonting i skolan, är enormt trött på att jag bara sitter och harvar och inte gör någonting, dessutom mår jag bättre av att ha något att sysselsätta mig med så man slipper tänka allt för mycket saker. Resultatet blev ganska ok trotts att det inte blev mycket gjort, men det berodde snarare på krångel med maskiner än med att jag inte tog tag i saker och bara lallade runt och hade tråkigt som jag brukar göra.

Den senaste tiden har jag suttit och harvat m
ed en och samma uppgift som gjort mig sjukt trött på allt vad gäller skolan, idag kom lärarna fram till att det inte berodde på mig (enbart) att det blev så mycket fel, utan pga att den maskin man andvänt inte fungerade som den skulle. Kul att man fick reda på det nu.

Så jag fick en ny maskin, som inte heller funkade som den skulle.















Så jag var tvungen att göra såhär med den bland annat.
En jävla massa krångel ledde till att det inte blev så mycket svetsande, men den nya maskinen gjorde i alla fall att det tillslut gick bättre, efter en fysatans massa om och men.

Inga kommentarer: