torsdag 7 december 2006

ännu en dag...

...av att göra i princip inget. Skolan var sådär, har varit hyffsat aktiv idag igen men lyckades ändå inte åstakomma mycket, mycket krångel idag också nämligen, saker har inte riktigt fungerat för mig som jag vill men det har ändå gått lite bättre de senaste dagarna. Det började med att svetsningen gick riktigt dåligt, sedan var jag tvungen att laga massa grejer i mitt arbetsbås vilket bara var jobbigt och tog längre tid än det behövt ta, sedan fick jag något väldigt obehagligt raseriytbrott medans jag stog och svetsade som innebar hjärtklappning, hyperventilation, kallsvett osv. Men det var nog snarare nån typ av ångestattack kanske, men känder mer bara som ren ilska.

Sedan stack jag till vårdcentralen, och gjorde ett pricktest för att kolla om jag är alergisk mot nått. Det var jag inte.
















Plus att jag fick en sånhär som jag ska testa m
in lungkapacitet med de kommande två veckorna.
















För övrigt så har jag suttit hemma med detta i min winamp playlist:

























1 kommentar:

adam sa...

Är nya JMT-skivan grym eller?