tisdag 12 december 2006

humanity is the devil

Jag har egentligen inte mycket att skriva i blogen idag. Har varit en riktigt tråkig dag. I skolan har jag inte rönt några större framgångar, det har inte hänt sågot speciellt kul eller liknande och jag är på rätt kast humör. Spenderat eftermiddagen framför datorn utan att göra någonting alls. Jaja, tråk. Det enda värt något är att jag har lite träningsverk, för att jag tränade igår. Träna är något jag måste bli seriös med, körkortet med, fan.

Kom på att Integrity är ett av världens bästa band, har iofs hypat dom i flera år, men fan, det är ju så sjukt bra.
"Humanity is the Devil" är en av de bästa HC skivor som släpps ever.

DVDn och "Palm Sunday" skivan ska definitivt inhandlas.

I övrigt så snurrar nya JMT enormt mycket fortfarande, deras bästa skiva kanske? Jag tror nästan det.




Inga kommentarer: