söndag 25 februari 2007

det kommer

Nu var det väll så länge sedan det skrevs något här så att det fåtal personer som bemödar sig att läsa bloggen förmodligen inte ens kollar den längre. Och ja jag har latat mig väldigt mycket, att min högerhand fortfarande inte är hel än, men det beror även på att jag mer eller mindre konstant den senaste månaden mått mellan att må ganska dåligt till stunder av nattsvart ångest, och att det i de lägena har varit svårt att försöka prioritera eller göra någonting alls förutom att tycka enormt synd om migsjälv. Patetiskt månne, men det är så det är.

Jag ska dock försöka göra en ny uppryckning (om man kan säga att jag någonsin gjort nån), handen blir befriad någon gång nästa vecka (såklart samma datum som First Blood spelar i Linköping tack så jävla mycket Gud)
, och då kommer ni kunna läsa mer frekvent om mitt rätt innehållsfattiga liv här.

Stay Tuned!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag stannar tunad.